Plugg

Har börjat plugga nu den här veckan... är skitkul faktiskt.. har haft introduktion i Matte B, får läroboken om en och en halv vecka.. så har jag börjat på med svenska c, första redovisningen, eller vad man ska kalla det ska skickas in senast söndag.. på onsdag är det introduktion i naturkunskap b, får se hur det går... lär nog bli ganska kul det oxå, med tanke på att läraren är väldigt bra, och ganska rolig.. har samma lärare i matte och i naturkunskap... det är dom enda kurserna som är närkurser, som jag läser på plats i skolan, svenskan läser jag på distans, sen ska jag läsa fler kurser på distans oxå, men det är en kurs åt gången under terminen... läraren i matte och naturkunskap tycker nästan synd om mig eftersom han är den enda läraren som jag kommer ha lärarledda lektioner med under hela terminen, det tycker jag ska bli kul faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0