Vår

Nu har ju julen och nyår passerat, så då tänkte jag att jag gör om designen på bloggen igen, så att det blir en mer vårig design.. får se vad jag hittar på för design till sommaren, eller om jag låter den här designen vara kvar så oxå, och bara gör om Headern då...

har skaffat en ny mobil som jag är helnöjd med.. en nokia n97 mini..


Emma: om du har läst ordentligt så har jag ingen fyrhjuling... och det stämmer att jag inte har körkort, men för den skull så behöver inte det betyda att jag inte vet hur vägarna är, och att jag aldrig har varit på en väg.. dessutom hör jag hur andra som faktiskt HAR körkort svära över att saltbilen är en onödig grej, om man bortser från vissa vägsträckor där det faktiskt kan vara bra att salta.. men vägverket behöver inte salta bara för att serva stockholmarna.. stockholmarna, och förövrigt resten av södra sverige, (GENERELLT, INTE ALLA), får lov att lära sig att köra i vinterföre, vi bor hur det än är i sverige, här blir det vinter varje år, och det blir mycket snö, då får man anpassa körsättet efter klimatet och vädret och vägen, inte tvärsom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0