ny design... tips?

Grunnar på en ny bloggdesign, och att göra den själv... men vet inte riktigt hur jag ska utforma den... får fundera på det en stund... det är lite bökigt att göra den snygg när man inte har photoshop, men jag begriper mig inte på progammet alls ändå, så det gör varken till eller från i mitt fall...

om det är nån som har nått tips om färger eller tema eller nått så är det bara att skicka nån kommentar, eller ett mail eller nått...

dom banorna jag tänker i är nått somrigt, men INGA BLOMMOR! Jag hatar blommor...



som ni kanske har sett så har jag lagt in statusuppdateringarna på facebook här på sidan... iochmed det så syns uppdateringar och sånt, även fast jag inte skriver varje dag... och ni som inte har mig på kontaktlistan på facebook får gärna adda mig på facebook, om ni vill, vill säga... hade varit kul att se hur många av mina läsare som har facebook men inte har mig på kontaktlistan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0