otrohet, blä

Har bestämt mig för att göra slut med killen, det visade sig att han verkligen hade varit otrogen, inte bara med en tjej, utan med flera... visserligen vet jag bara vem en av dom tjejerna är.. och jag tycker det känns bättre att veta vem det är, än att inte veta nått alls... sen är det ju alla dessa andra tjejer som jag inte vet vilka dom är..

jag klarade inte av att stå ut med han mer... jag orkar inte med nån kille som är otrogen.. man ska inte behöva stå ut med vafan som helst... han är inte värd min tid längre.. jag har bara tänkt hämta mina grejer som ligger i hans lägenhet, sen skiter jag i han helt, då bryter jag kontakten helt.. synd bara att han var så snygg.. men det var väll för intet att jag sagt att jag inte skulle falla för nån ifrån orsa.. föll för allt jag alltid sagt att jag inte skulle falla för, och nu fick man för den tabben.. jajja...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Otrohet är verkligen ALDRIG okej!! Bra att du inte går med på det, var stark och stå på dig! Han förtjänar dig inte nu och du kommer att hitta någon bättre. Usch, seriöst, jag hatar folk som är otrogna!!



Internettröstkram från mig... ♥

2010-05-26 @ 07:29:58
Postat av: hej

varför bry sig ens om någon som är dum i huvudet? hör man en massa rykten är det nog faktiskt så att dom brukar stämma. folk brukar inte säga en massa saker "bara för att" lixom... Tyvärr är det så att dom faktiskt brukar vara sanna. Skitsnack är en helt annan grej, då folk bara är ute efter att få personen att verka sämre än vad den är.

Men du, snälla kan du inte ta bort bakgrundsmelodin, den är ganska dålig...och irriterande =P

2010-05-29 @ 20:50:09
Postat av: Sara

Det är inte alltid så att rykten stämmer... ofta kan det finnas en uns sanning i dom, men inte alltid.. har varit med om flera rykten som det inte ens fanns en uns sanning i...



om bakrundsmelodin inte passar så går det faktiskt och pausa den eller sänka ljudet...

2010-05-29 @ 23:17:24
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0